måndag 2 november 2009

Allvaret börjar idag...

Godmorgon!
Idag börjar allvaret, tänkte skriva "äntligen" men ångra mej ganska snabbt! Ne men ska ut på Lycke och se vad det är för nåt. Känns det inte bra skippar jag denna ide och hittar på nåt annat. Har tänkt en hel del på Lycke och kanske kommit fram till att jag bara vill ha regelbundna kissprov? Kan mycket väl tänka mej att bara det skulle hjälpa mej en hel del. Men vi får se om det känns bra där ute.


Vaknade imorse brevid min älskling och upptäckte fort att min lingonvecka börjat, helvete! Jag HATAR det! Så fort jag såg det får jag förstås värk i hela magen och ryggen,kanske trodde Andreas att jag skulle skylla på mensvärk och strunta i Lycke. Men denna gången låter jag inte min lathet bestämma...

Igårkväll såg vi en fett bra film som hette "den föräldralöse" fast på engelska, ingen av mej och Andreas vet hur det stavas... Men iallafall var det en sjukt rå film som passa båda i smaken mycket bra... Inga mardrömmar som tur var. Men sugen på att adoptera skulle jag nog inte va om ja sett den filmen.

Duschen väntar och ciggen brinner upp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar