söndag 1 november 2009

Mys med film

Jag är sjukt trött efter att varit vaken ett dygn. Herregud! Det märks att man blivit mer "van" och börjar tröttna... 

Imorgon ska jag på besök ute på Lycke, hoppas det finns iallafall någon som är i 20-årsåldern så jag inte blir "den lilla tjejen", det vill jag inte! 

Ska bli skönt att äntligen få göra någonting på dagarna (trots att det är en behandling). Orkar inte gå här hemma längre dag ut och dag in... Andreas kommer få sysselsätta sej med någonting eget utan mej på dagarna. Maten serverad när jag kommer hem älskling? GÖTT!

Han har sökt jobb inom "telefonbranchen", men med tanke på vad han ska jobba med hoppas jag att han inte får det. Tänker på hur jobbigt det kommer bli när hans mobil kommer ringa oavbrutet hela nätterna! NÄRUUU! Skönhetssömn behöver även dom snyggaste.


Nu sitter min älskling och kämpar inne på toa och jag har gjort det mysigt i soffan. Film blir!


Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar