torsdag 12 november 2009

Spyfärdig och galet kär

Jag och min älskling mår illa och vill spy... Hm? Svininfluensan har vi inte drabbats av iallafall, TUR!

Var ute på Lycke igår och kolla läget... Kommer bli nice där borta, inga värre ansträngningar verkar behövas göra. Bara det att jag inte behöver komma tillbaka dit förenns på måndag e väl ganska slappt? Göttans!

Mamma ringer och ringer och tjatar om pengar som jag hela tiden säger att jag skickat. Jag tycker inge synd om henne alls eftersom hon druckit upp varenda krona, då kan hon gott sitta där borta i skogen och längta efter nikotin... Jag vet ju hur jävla jobbigt det är men hon kan ju inte mena att jag ska spara av mina pengar för att hon ska spendera sina? Är det så hon tänker? Hur som helst slutar hon inte ringa mej, blundar under dom sekunderna som telefonen ringer och intalar mej själv att jag sover fett djupt...

Livet glider för övrigt på och galet kär är väl två ord jag kan beskriva mej själv som idag och troligtvis imorgon också!

Ska krypa ner hos vännen och mysa....

Får se vad mina drömmar har att erbjuda denna natt... Spännande! Bella notte friends...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar