söndag 1 november 2009

Näringsbrist så hjärtat hugger!

HJÄLP! Min älskling säger att det hugger i hans hjärta (inte av kärlek) utan av näringsbrist! Shit, då har man fan dåligt med näring om till och med hjärtat hugger... Måste skynda oss till konsum. Bara inte han blonda jobbar:) Haha! Då blir jag nog utkastad. 


Halloween missade jag nog... Såg en kille på tågstationen i Kil som typ hade målat hela ansiktet svart i och för sej... 


Imorse tjafsade jag och min kära vän. Denna gången var det Andreas som kom med det sötaste ordet förlåt

Självklart dröjde det inte länge tills jag gav han en låååång kram. ÄLSKAR verkligen att kramas med han, mer än pussas och snusk och sånt. Känns som det typ "strålar" kärlek emellan oss, det var han som kom på det när vi bodde i Edsvalla om jag inte minns fel? Puss på dej Fjalar!


Snackade med Emelie igår också, hon har börjat dejta en icke-singel-kille... AJJABAJJA!

Highride är ett band (typ rock) som jag och Emelie känner mycket väl. Dom e grymma! Fick reda på att dom kommer till Cheers i Grums den 5/12... FETT KUL! Kepsen på grabbar...


Nepp... bajsa kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar