torsdag 5 november 2009

Besviken...

Jag lär mej aldrig att jag inte ska hoppas på för mycket, för att jag inte ska bli besviken sen om det inte går som jag tänkt mej. Men nu gjorde jag det igen. Jag trodde verkligen att pengarna skulle komma idag, men icke! Tror att min älskling också blev lite besviken... För han ligger tyst i sängen och ser inte så fruktansvärt "happy" ut. Får ta hand om han när jag skrivit klart.

Efter att en stackars matbutik har blivit av med ytterligare två matlådor såg vi på en film som jag tyckte söööög! Usch va kass den var! Men vi har ju några mer på lager, trodde nästan datorn skulle brinna upp inatt... Den är inte van vid att stå på hela natten...

Magen kurrar, måste sluta frossa det är inte bra för min figur. Måste ju få plats med julmaten som kommer serveras om några veckor:) Tänk att det snart är julafton. Både jag och Andreas hatar jul! Men jag ska göra att denna julafton blir en mysig dag för oss vännen.

Ska överlåta datorn till ägaren nu.

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar