söndag 15 november 2009

Kan inte sova...

Bejb ligger i sängen och spelar trött, själv orkar jag fan inte! Äter alldeles för mycket godis och dricker på tok för mycket cola för att ens kunna blunda. Måste sluta med det så jag får bättre sömn, är alltid uppe och kissar på nätterna och tillbaka i sängen ligger jag och väntar på att klockan ska bli morgon. Blåser lite rök på vännen i väntan på att han också ska öppna sina ögon även om jag vet att han har det nog jobbigt med krypningarna i benen och drogsug. Men vaknar, det gör han. 


Sitter nu och lyssnar på "Bad Habit" med Highride, sjukt bra låt, fett bra minnen tillsammans med Emelie. Inte för att jag har det sämre nu när livet leker i Arvika tillsammans med min blivande man... Men musik får en att tänka tillbaka och le. Fett bra låt hur som helst. Tror dom kommer till Cheers någon helg och spelar. Längtar!


Facebook blir ett beroende som jag inte kan rå för... Älsklingen behöver pussas på och en cigg vore inge fel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar